Słucham muzyki, a nie gatunków L.U.C

HEY - REMURPED

Zespół Hey, kojarzony ze sceną rockową, postanowił wydać pierwszą płytę z remiksami utworów z ostatniego, udanego zresztą, albumu – Miłość! Uwaga! Ratunku! Pomocy! Trudno odgadnąć mi cel w jakim zostało to wydawnictwo popełnione. Aż boję się napisać to co przychodzi mi do głowy, więc nie napiszę, że uważam, że to z czystej chęci zysku, że na fali popularności MURP postanowili zarobić jeszcze trochę kasy; nie napiszę tego wszystkiego – bo przecież to Hey!
Do rzeczy – mamy 2 płyty, 18 kawałków, blisko półtorej godziny muzyki przygotowanej przez 11 wykonawców, wśród których znani mi są tylko Smolik oraz Mosqitoo. Żaden z remiksów nie przykuł mojej uwagi. Gdybym musiał wybrać najlepsze fragmenty, to byłyby to dzieła Pablo (Pawła) Krawczyka – Nie więcej oraz Stygnę, a także Boję się w wykonaniu Bueno Bros. Całość sygnowana logo Hey to jakieś nieporozumienie – elektroniczne wycieczki to domena solowego projektu Kaśki Nosowskiej, a nie zespołu, w którym udziela się jako wokalistka.
Album nie zachwyca, raczej zmusza do zastanowienia się, co będzie dalej z zespołem – będzie rockowy czy elektroniczny? Czy po trochu każdego?

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Copyright © 2010 • Muzykowisko • Design by Dzignine,